"ŚWISTAKI" Z JEDYNKI PODZIWIAJĄ ZŁOTĄ POLSKĄ JESIEŃ

W piątek 23 września po lekcjach grupa SKKT „Świstak” wybrała się na jesienną dwudniową wycieczkę na Kozią Górę. O 14.30 pojechaliśmy autokarem do Bielska, aby z Błoni wyruszyć zielonym szlakiem do schroniska „Stefanka”. Wspinaczka zajęła nam półtorej godziny, ale wcale nie byliśmy zmęczeni. Zajęliśmy wyznaczone pokoje i po kolacji miło spędzaliśmy czas na wspólnej zabawie. O 22 – cisza nocna, więc wszyscy poszliśmy spać. Obudził nas piękny słoneczny poranek. Po śniadaniu mogliśmy pobawić się przed schroniskiem. Skorzystaliśmy ze wszystkich atrakcji. Zdobyliśmy jeszcze szczyt Koziej Góry i zaczęliśmy schodzić czerwonym szlakiem. Po drodze podziwialiśmy panoramę miasta oraz piękny jesienny krajobraz. Dotarliśmy na bielskie Błonia i tutaj też zaczęła się wspaniała zabawa - huśtawki, karuzele, zjeżdżalnie, ściany wspinaczkowe, pająki. Nasze wysportowane dziewczyny pokazały, co potrafią. Do domu wracaliśmy komunikacją miejską oraz pociągiem, co dla niektórych było również nowym doświadczeniem.